Sverige - Grekland









Bilder från Grekland

Nu har det gått ännu ett tag sen jag sist skrev ett inlägg.
Men under denna tiden har jag varit i Grekland och haft det hur bra som helst!
Dock började inte resan riktigt bra, vi kom till flygplatsen och fick veta att flyget var försenat en timme.. Men när den timmen kom var det försenat några timmar till, vi satt på flygplatsen i över 10 timmar innan vi kom iväg. Det blev ett minus men eftersom Rhodos (ön vi åkte till) är mitt andra hem så var jag gald att vi kom iväg överhuvudtaget..  Under en dag tog vi en båttur från Rhodos över till Turkiet, har aldrig varit där förut. Så på en resa var jag på två olika kontinenter och i två olika länder.

Men nu är jag hemma igen och här har hösten blomstrat ut och vinter börjar smyga sig fram.. Jag är en person som ser ljusa sidor i alla årstider, men vintern delar ju klart 1.a plats med sommaren. Varför, jo vintern samlas hela släkten, ljusen tänds och mörkret lägger sig över himlen.. Alla är på bra humör, man umgås och bakar julgodis, julmat. Man julpyntar och pysslar..

Min fina vän ella tog lite höst bilder på mig häromdagen men också på oss tillsammans. Jag väntar på att få lite bilder, när de kommer hamnar de här.


Mitt liv annars är lite fram och tillbaka.. Det är väldig mycket som är oklart och tankarna for runt i huvudet på mig. Hur allting kan vara så lätt men ändå så svårt. Hur allt kan vara så bra tills det bara går åt helvete. Men jag skall försöka fokusera mer på mig själv och ta itu med allt..


Aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0