Tal


Bilden är tagen från google. hade inte så fina talkort så det var inte så mycket att se på ;)

Idag hade jag mitt tal i svenskan, jag var grymt nervös innan och hjärtat slog ganska fort.
Men när alla de andra i klassen hade haft sina tal var det min tur och när jag ställde mig upp blev jag mycket luganre. Jag började läsa upp mitt tal och alla blev knäpp tysta. Jag bad även min grymt fina vän malin hosta till lite när det gått 4 minuter, och när hon hostade var jag på slutet av talet så jag fick dra en liten extra vals där så att det skulle bli ungefär fem minuter. När jag var klar fick jag komentaren, jag blev så rörd att jag börjar gråta av min lärare. Jag kännde mig ganska stollt eftersom jag började öva på talet igår. Mvg! stod de i betyget och jag är super glad!

Jag skulle iväg och kolla på Veronica maggio på liseberg idag men min syster orkade inte gå dit så det blir en mysig fredagkväll hemma istället.


Aa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv ditt tal här så man kan läsa :)?

2011-05-23 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0