Äntligen sommar!

Nu börjar man äntligen känna av att det är sommar men den värmen som är.
Anledningen till att inte lagt upp ett inlägg på ett tag är att jag har jobbat och hittat på en hel del annat, men jag skall försöka bättra mig. Imorgon skall jag ut med tre mycket fina vänner som jag inte sett sen början på sommarlovet, så vi ska dra ut och grilla vilket skall bli mycket kul hoppas jag bara slipper ännu fler av de där jobbiga myggbetten..
Nu är det bara cirka en månad kvar tills jag och ella (ellwis.blogg.se) åker till Frankrike och någon gång där i hervan skall jag åka med syrrans sista tur till Polen (hon jobbar på stena) så då blir det nog spa och mycket mys!
Ha det så jätte bra tills nästa inlägg kommer upp  ;)
Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0