läxor läxor läxor

Nu var det några dagar sedan jag skrev ett inlägg, men det har varit så mycket i skolan på sistonde att man inte hunnit med. Nu sitter jag här med en fysiklabb som skall göras och en artikel i engelska som ja ska hitta och summera. Så det blir väl en kväll men läxor igen då.
Igår kom mamma hem med jordgubbar så vi åt först jätte god mat och sedan blev det efterrätt med jordgubbar och glass! Underbart gott!
Imorgon har jag sovmorgon och sedan på onsdag är det studiedag! Skall bli riktigt skönt, var inte så länge sen vi hade lov men man behöver sånna här dagar någon gång i veckan då man bara glömmer skolan och hittar på något roligt. Jag skall vara med två underbara kompisar, och vi skall göra belgiska vofflor, med frukt och glass på såå gott är det! så det är något ni måste prova.
Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0