Shopaholic

Detta liknar min garderob för tillfället..


Jag vet inte hur mycket kläder jag har köpt detta året, men min walking closet är överfull av kläder och skor.. 
Idag shoppade jag lite till, det blev två skjortor och ett par byxor. 
Jag rensade garedorben härom veckan men den tycks inte ha blivit mindre, det är väl ett plus att hitta nya saker men många utav mina hänger där med prislappen på någon månad innan jag använder det kanske.. Jag behöver variera mina klädval lite mer så jag använder mer utav mina kläder..

Nog om kläder! 
Idag har jag städat mitt badrum och mitt rum så det är alldeles nystädat när jag kommer hem från Frankrike!
Nu är det bara skolsakerna som behövs göras iordning och väskan behövs packas för det finns det ingen tid för när jag kommer hem. 


Nu skall jag lägga mig och läsa lite. Boktips för dem som inte läst dessa så tycker jag ni skall läsa "pojken som kallades det" och " the host". "pojken som kallades det" läste jag för flera år sedan men my friend ella lånar med sig den till Frankrike så det fick mig att tänka på hur bra den var!
Natti natti!

Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0