Long time ago

Ojojoj nu var det längesedan jag skrev, ber om ursäkt!
Nu är jag i full gång med att städa packa vara med kompisar förbereda mig inför skolan. För på lördag åker jag till France!
Det skall bli mycket skönt att slippa den första veckan i skolan och få lite extra ledigt. Jag har inte saknat skolan ett dugg, den ligger inte så högt på listan.. 
Men när jag kommer hem från Frankrike igen blir det träning med en underbar vän! vi skall verkligen ge fan på att träna nu! så det skall bli skönt att komma igång med det igen. 

Idag har ella varit här och vi har snackat lite och planerat inför Frankrike, plockat ihop lite böcker mm. Vi tog även dessa bilder på några fuxior jag planterade tidigare i somras och oj vad vackra de är! dock är bilderna inte jätte bra eftersom mobilen var den som var närmast så det blev mobilkameran.. 

Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0