Lördag & Söndag

I går åkte jag in till Göteborg för en shopping tur. Jag fick med mig lite saker hem, men inte jämförelse med alla saker jag provade.

Idag skulle jag ha pluggat matte eftersom jag har ett prov imorgon, men detta kapitlet var inte det enklaste. Med andra ord jag fattar ingenting så det är ju inte så lätt att plugga på något man inte fattar så jag har gjort detta
Planterat lite lavendel och vår blommor, men jag borde ha suttit med det här
Så det sista man gör på en söndag är att plugga för att sedan gå upp på måndag morgon och göra samma sak..
Aa

Kommentarer
Postat av: Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Fina bilder, goding!

2011-04-19 @ 12:32:34
URL: http://ellwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0