Födelsedag!

Idag är det min dag! och ericas då min lilla halvtvilling som aldrig låter mig glömma att hon är 16 timmar äldre, När vi gick i sexan och kom på att vi fyllde år på samma dag och samma bb så blev vi väldigt glada och firade födelsedagen med att köpa presenter till varandra. Vi kännde inte vaarandra så bra men vi skapade snabb kontakt och från och med då så har vi haft en underbar vänskap.
Det är ju alltid så att jag går upp före min familj, och likaså var det idag. Men när ja stod inne på toaletten och skall hoppa in i duschen tittar mamma in och säger "va gör du uppe!" "gå och lägg dig igen". Jag ville ju inte säga emot så det var bara att pallra sig till den goa sängen igen och krypa under täcket, men hon kan ju inte förvänta sig att ja ska kunna sova. Men här ligger jag iallafall med datorn i knät och hör hur de gör iordning min frukost. Jag hoppas bara jag hinner duscha osv innan ja ska dra mig till skolan för att äntligen få en dator.
Nu blev det brådis men vi hörs!
Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0